Klachten & privacy

 

Wij doen ons best om u goede zorg te verlenen. Daarbij zijn wij ons ervan bewust dat iedereen zijn of haar eigen ideeën, verwachtingen en wensen heeft. Alle medewerkers van Thuiszorg DAT werken dan ook met de grootste zorgvuldigheid en houden rekening met uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Bijvoorbeeld over de zorg- of dienstverlening, over de contacten met onze medewerkers of over de organisatie van de zorg. Dan horen wij dat graag van u! Dan kunnen we samen met u naar een oplossing zoeken of voor verbetering zorgen. Want wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Bovendien kunnen we met uw opmerking of klacht mogelijk onze dienstverlening verbeteren en de kwaliteit van onze zorg verhogen. Wij zetten voor u op een rijtje wat u kunt doen als u niet tevreden bent.

Praat erover!
Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van onze organisatie, dan kunt u daarover praten met uw Zorgcoordinator.. Zij kan dan beter rekening houden met uw wensen en kan samen met u zoeken naar een oplossing. Vaak lost zo’n gesprek het probleem op. Het kan gebeuren dat een gesprek niet de oplossing oplevert. Of misschien vindt u het lastig om de Zorgcoordinator direct aan te spreken. U kunt dan ook de Manager thuiszorg persoonlijk, telefonisch of schriftelijk benaderen. Deze zal dan samen met u  proberen een oplossing te vinden voor uw klacht. Natuurlijk kunt u ook meteen contact opnemen met  de klachtenfunctionaris. U kunt deze bereiken op het telefoonnummer 0165-341334 en vragen naar Mevr V. van Oers

Tevens kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtencommissie waarbij Thuiszorg DAT is aangesloten. Het adres staat onderaan deze pagina.

Mocht de klacht  niet naar alle tevredenheid opgelost zijn dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtencommissie waarbij Thuiszorg DAT aangesloten is. De klachten regeling is toegevoegd onderaan deze pagina. Ook vind u informatie hierover in de algemene leveringsvoorwaarden zorg zonder verblijf. U vind deze voorwaarden in uw zorgdossier.

U kunt ook schrijven

Per mail: info@dealgemenethuiszorg.nl

Als u uw klacht liever schriftelijk wilt overbrengen, dan kunt u een brief sturen naar:

Thuiszorg DAT
t.a.v. het directiesecretariaat
Postbus 3013
4700 GA Roosendaal

Vermeldt a.u.b. de volgende gegevens bij de klacht:

  • Voornaam
  • Achternaam
  • Adres
  • Postcode
  • Woonplaats
  • Telefoonnummer
  • Eventueel e-mailadres
  • Omschrijving van de klacht

 

U kunt in uw brief vermelden waar uw voorkeur naar uit gaat: dat de zorgcoordinator contact met u opneemt voor een gesprek, of dat de klachtenfunctionaris dat doet. Het voordeel is, dat de zorgcoordinator of de klachtenfunctionaris door uw brief dan al op de hoogte is van de inhoud van uw klacht. Eventueel wordt de betreffende medewerker betrokken bij het zoeken naar een oplossing.
Klik hier om het klachtenregelement van onze onafhankelijke klachtencommissie te downloaden.

Het adres van de klachtencommissie:

Klachtencommissie BTN
p/a Postbus 4050
4900 CB  Oosterhout